Wednesday, July 11, 2012

Tarian @Bogel menu sajian utama rakyat Kedah...


Terkedu SMM seketika apabila melihat blog-blog serta facebook rakan-rakan dimana menu utama rakyat kedah sekarang "disajikan" dengan menu tarian bogel. hal ini dapat dipastikan melalui blog-blog serta kenalan SMM dimana mereka melahirkan rasa kecewa apabila kerajaan negeri kedah merupakan kerajaan yang ditakbir oleh PAS dan berunsurkan ISLAM tetapi meluluskan perkara sedemikian di negeri yang dijajah mereka.

Apa sudah terjadi kepada Kedah? Apakah yang bermain difikiran para pemimpin mereka? apakah yang dimaksudkan dengan Islam sekadar melalui mulut sahaja? atau semata-mata untuk meraih undi politik? adakah mereka berkiblatkan politik? astafirullahalazim.. nauzubillah... semoga apa yang bermain difikiran SMM tidak menjadi kenyataan...


Gambar diatas merupakan seorang gadis melayu yang didakwa bekerja di salah satu pusat hiburan tarian bogel di negeri Kedah, SMM dapat tahu perkara ini pun melalui dari lama duke. tetapi benar atau tidak hanya Allah sahaja yang tahu, apa pun yang terjadi diharap pihak kerajaan memantau perkara ini.



*MenggunakanIslamSekadarMeraihUndi...

No comments:

Post a Comment

Followers