Sunday, July 8, 2012

@Abby abadi jadi calon PRU13??!?

ABBY ABADI SEWAKTU CERAMAH





Ha.... Ni yang buat SMM terkedu sedikit ni. Ada satu sumber mengatakan bahawa PRU13 nanti akan ada golongan artis yang akan bertanding merebut kerusi. ini yang paling SMM tidak suka, bukan apa tapi meluat dan jelik lah dengan perangai diaorang ni.

Cuba anda semua fikirkan, dah lah diaorang ini jadi artis , diaorang ini nak jadi pemimpin, kira semua nya diaorang jelah. Cuba lah jangan menyalahgunakan populariti yang anda ada. kalau dah jadi artis jangan nak menyibuk jadi ahli politik, bagi "can" kat orang lain yang diluar tu yang ada jiwa memimpin. nanti jangan terkejut pulak kalau tetiba pemain bola sepak jadi YB ye.

Disebabkan pihak pembangkang punya angkara lah ni. cuba renungkan kalau Perdana Menteri kita seorang artis atau seorang pemain bola sepak. bukan nak mengata mereka tidak boleh jadi tetapi fikirkan lah kalau semua nya diaorang saja nak jadi, baik tubuh negara korang sendiri! ni betul-betul SMM tak berminat! kepada artis-artis diluar sana tu , berenti jelah niat korang nak masuk bertanding dalam PRU-13! betul-betul meluat!



*taksabarnaktengokabbyjadiperdanamenteri.... :P

No comments:

Post a Comment

Followers